Geishapallo INYA purple

Tuotekoodi: 3000012708

Treenipallo lantionpohjanlihasten treenaamiseen. 

 

 

 

 

 

 

Geishapallon paikalleen asettamiseen kannattaa käyttää vesipohjaista liukuvoidetta.

Pallon paikalleen asettamiseen voi käyttää vesipohjaista liukuvoidetta.

Mitat halkaisija n.3,5 cm, Paino n. 36gr

Materiaali hygieninen silikoni

12.95 €

Varastossa

Geishapallo INYA purple

Putiikin pitäjän pulinat

Netistä löytyy lukematon määrä erilaisia treeniohjeita lantionpohjanlihasten treenaamiseen.

Mielestäni yhdet parhaista ohjeista on nämä! 

Huom! Voit tehdä treenit myös ilman palloja mutta jos treenaat palloilla, käytä tarvittaessa hiukan vesipohjaista liukuvoidetta pallojen paikalleen asettamiseen.

KESTOVOIMA
Jännitä ja pidä jännitys 10-20 sek
Rentouta ja pidä tauko 10-20sek
toista 8 krt

NOPEUSVOIMA
Jännitä niin nopeasti kuin pystyt
Pidä muutama sekunti taukoa jännitysten välissä
toista 10 krt

MAKSIMIVOIMA
Jännitä voimakkaasti pidä jännitys 5 sek ja rentouta ja pidä 10 sek. tauko
Toista 5 krt

Tämän lisäksi erittäin hyvä lantionpohjanlihasten aktivointi harjoite on "HAUKKAA MANSIKKAA" treeni. Laita kuula emättimeen ja yritä haukata siitä pala lantionpohjanlihaksillasi... vaikeaa.. ehkä...mutta todella pian huomaat eron rakastellessasi.

Lantionpohjan lihakset ja geishapallot

Lantionpohjan lihasten harjoittamien, voimistaminen ja käyttämisen oppiminen on helppoa ja hauskaa. Lihasten harjoittaminen kannattaa aloittaa mahdollisisimman aikaisessa vaiheessa jo nuorella iällä ja lihasten hyvää kuntoa kannattaa ylläpitää läpi elämän.

Lantionpohjan lihasten käyttötaito ja kunto on suorassa suhteessa orgasmikykyyn, seksuaalisen nautintoon sekä yhdyntähalukkuuteen lisäten ja helpottaen niitä. Jos lantionpohjanlihakset ovat vahvat ja kiinteät, niissä on hyvän verenkierron lisäksi enemmän venytyksen tuntevia hermopäätteitä, jotka kykenevät reagoimaan seksuaaliseen kiihotukseen peniksen liikkuessa yhdynnässä rytmisesti edestakaisin emättimessä. Lihaksisto viestittää kosketukset ja tuntemukset emättimen lisäksi myös klitoriksesta ja anuksen alueelta aivoihin. Lihasvoimalla ja taitavalla lihasten puristusvoiman käytöllä saadaan aikaan nautintoa myös kumppanille yhdynnän aikana. Naisen lantionpohjan lihasten hyvä kunto on näin myös miehelle eduksi.

Mihin kaikkeen hyvät lantionpohjan lihakset vaikuttavat:

  • lisää intiimialueen tuntoherkkyyttä
  • lisää yhdynnän aikaista seksuaalista halukkuutta ja intensiteettiä
  • helpottaa yhdyntää
  • auttaa synnyttämisessä ja nopeuttaa synnytyksen jälkeistä palautumista
  • emättimen ja virtsarakon alueiden verenkierto paranee
  • virtsanpidätyskyky paranee

Virtsanpidätyskyvyttömyys eli inkontinenssi on naisilla yleinen iän, raskauden, gynekologisten toimenpiteiden tai muiden mahdollisten syiden aiheuttama kiusallinen vaiva. Sitä esiintyy myös miehillä esim. ikääntyessä. Inkontinenssia hoidetaan mm. lantionpohjan lihasten voimaharjoituksilla ja ne ovatkin osoittautuneet yhdeksi tärkeimmistä hoitomuodoista. Harjoitusta voidaan tehokkaasti toteuttaa treenpallojen/geishakuulien /vaginapallojen avulla. Lantionpohjanihasten harjoittaminen ei vaadi välttämättä erityisiä välineitä, mutta usein koetaan mielekkäämmäksi ja helpommaksi välineiden avulla tapahtuva harjoittelu.